شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

پسرک با محبت

1392/2/21 20:17
نویسنده : مامان شروین
521 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات شم پسر با محبت خودم.قربون اون خنده هات .

وصف عشق و محبتم در کلمات نمیگنجه.دنیا دنیا دوست دارم مامانی.قلب

عصر پنجشنبه 19 اردیبهشت بود و مامانی دراز کشیده بود و در حال گفتگو با بابایی .پسرک هم طبق معمول

در حال راه رفتن و ورجه وورجه و شیرجه زدنهای ناگهانی بود که

دیدم شروین نشسته بالای سرم و دوتا دستای کوچولوشو گذاشت دو طرف صورتم و هی منو نگاه میکنه و

میخنده.به بابایی گفتم فکر کنم میخواد منو گاز بگیرهنیشخندولی در کمال ناباوری لبشو گذاشت رو گونه من و

مامانی رو بوسیدتعجبقلب

بله شروین کوچولو برای اولین بار محبتش رو با بوسیدن نشون دادبغل

یعنی رسما عاشق و دیوونه ات شدم مادر.فقط موندم حالا که منو بوسیدی چرا همش میخندیدینیشخند

عین بچه هایی شده بودی که کلی خجالت کشیدن.قربونت بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:57
سلام ایشالا همیشه شاد باشید
مریم
27 اردیبهشت 92 15:48
ای جونم شروین خان مهربونم که مثل مامان و باباش با محبته ... دلم برات تنگ شده خاله ... مامان جونش لطفا برامون عکس بزار از عزیزدلم و از طرف من یه بوس گنده هم از زیر گلوی خوش بوش بکن
پگی مامان رادین خان
30 اردیبهشت 92 21:30
عزیزممممممممممم چه با محبت رادینم دیشب یهو اومد منو بوس کرد رفت کم پیدایی ننه شروین
مامان نیکادل
31 اردیبهشت 92 6:06
چه پسر با محبتی آفرین شروین کوچولو! مامانش دلم برات تنگ شده کجایی نیستی ؟
مادر آتیلا
26 تیر 92 20:24
سلام عزیزم ....واقعأ که بچه ها فرشته های روی زمینند.....