شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

استخر بادی

1391/4/23 20:16
نویسنده : مامان شروین
339 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوچولوی من تو عاشق آبی.ما یک روز درمیان میریم حمام .من و بابایی تو رو حمام میدیم و تو

لذت می بری.میخندی و برای بابایی اغون اغون میکنی.

تازگی برات استخر بادی خریدیم.یه قایق صورتی کوچولو.وقتی بار اول نشستی توی آب چشمای

خوشگلتو تا آخرین حد ممکن باز کردی و با تعجب به آب،بابا،شیر آب و استخر نگاه کردی.بعد

پاهای کوچولوت رو تند تند توی آب تکون دادی(فدای پاهای کوچولوت بشم منقلب) و دستت رو به

دیواره استخر گرفتی.یکم دیگه با صدای بلند ذوقتو نشون دادی.

کوچولوی من فکر کنم مامانی بیشتر لذت برد.دیدن ذوق کردنت،آب بازیت.کلی برای من لذت

بخش بود.

همیشه بخند،همیشه شاد باش و همیشه لذت ببر عشق کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماشهین نیازخاتون
23 تیر 91 21:31
ای. جانم ازین آبتنی .خوش بگذره.صحت آبگرم