شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

بازی

1391/4/27 20:31
نویسنده : مامان شروین
461 بازدید
اشتراک گذاری

اخ جووون.بالاخره تونستی انگشت پاتو بگیری هااااا.چقدر من منتظر این لحظه بودمقلب.

جیگرتو خام خام بخورم من.بغل.پریروز حسابی سورپرایزم کردی هم اینکه پاتو گرفتی

 کشیدی بالا هم اینکه دیدم توی تشک بازی داری بوکس کار میکنینیشخند

قربونت برم من.تا حالا وقتی میرفتی توی تشک بازی.فقط نگاه میکردی و میخندیدی.با پسرک توی

آینه حرف میزدی و اغون اغون میکردی و میخندیدی.اما پریروز دیدم دستت رو بلند کردی و محکم

زدی به عروسک اویزون بالای سرت.تو در حال تلاش بودی و منم خندان.نیشخند

بعد دیدم اوهه.پاتو بلند کردی و محکم زدی به جغجغه اش و صداشو حسابی در آوردی(بابا حرفه

ای،بوکسور،رزمی کارزبان) .

اینقدر ذوق داشتی که تند تند تکرارش میکردی و حسابی از دست و پاهات کار کشیدی.

خسته نباشی گل من.ماچبغل

اینم بوکسور کوچولوی من

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صدرا کوچولوی خاله
26 مرداد 91 18:23
ســــــــــــــلام
باتبــــــــــــــــادل لینک موافقید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوشحالم میشیم