شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

امان از درد دندون

1391/4/28 11:07
نویسنده : مامان شروین
432 بازدید
اشتراک گذاری

واااای مامااااااااااان وااااااااای درد دارم.آخ دندونم وای دندونم.گریه

پسرک من الان حال و روزش اینه.لثه هاش سفت شده و درد دارهناراحت

گلکم،این روزها حسابی کلافه ای.نق نق میکنی و هر چیزی که به دستت میرسه رو دهن

میکنی.آب دهان هم که حسابی روانه.اینقدر کلافه ای که موهای سرت رو میکشی.

مامانی هر کاری بتونه برات انجام میده.خیلی دوست دارم.طاقت یه لحظه درد کشیدنت رو ندارم.

همش بغلت میکنم و به خودم میچسبونمت.اونوقت یکم آروم میشی.

دیشب ژل مخصوص گرفتم زدم به لثه هات خداروشکر خیلی بهتری.قلب

مامان جون میگفت اگه لثه ات سفید شده یعنی زودی دندون در میاری.منم دیدم بللللله لثه

پسرکم سفید شده و الان کلی خوشحالم که زود راحت میشی.بعد یادم میافته که اوووووه

کلی دندون دیگه منتظرن کهنگران.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)