شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

سوپ بدمزه

1391/5/26 17:22
نویسنده : مامان شروین
594 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار برای شما گل پسر سوپ درست کردم.چقدر هم ذوق و شوق داشتم و با گشت

گذار توی اینترنت دستور سوپ رو پیدا کردم و مطمئن بودم که شما دوست خواهی داشت.

ولی در کمال تعجب لب نزدیناراحتیعنی لب که زدی ولی صورتت رو در هم کردی و خودت رو کشیدی

عقب.باز گذاشتم تست کنی اینبار دچار حالت تهوع شدی.باز گذاشتم تست کنی دیدی مامانی

اصلا کوتاه نمیاد و میخواد این سوپ بد مزه رو به خوردت بده با ناراحتی زدی زیر گریه.گریه

امروز باز سوپ درست کردم ولی یکم تغییرش دادم.یه کوچولو کره و آبلیمو تازه اضافه کردم و شما آقا کوچولو

دوست داشتینیشخندو با خوردن سوپ منو کلی خوشحال کردیبغل

عمه الهام گفته بود دو قاشق مربا خوری به شما سوپ بدم.ولی اخه خیلی کم بود.شما دو قاشق رو

خوردی و تازه از مزه اش خوشت اومده بود و باز می خواستی.منم دو قاشق دیگه سوپ دادم  و گفتم:

نوش جونش،گوشت بشه به تنشقلب

 

سوپ بدمزه دستپخت مامان شرویناوه

مامانی خوب بدمزه اس.نمیشه خوردسبز

اصلا ببین خودت میتونی بخوری؟مامانی؟گریهههههههههههههههگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی شروین
26 مرداد 91 17:46
من قربونت خاله مامانی داره به زور بهت غذا میده .منو خاله راضیه با مامان جون عکساتو که دیدیم کلی خندیدیم. نوش جونت بشه گلم
سارای محمدسجاد اینا
26 مرداد 91 19:07
نازی آفرین به مامان نمونه....
مامان نیکادل
30 مرداد 91 19:03
ای بابا خب غذای خوشمزه بده به آقا شروین دوست نداره غذا بدون چاشنی بخوره نازییییییییی به اون اخمت خاله