شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

دیدی نشستی

1391/6/5 14:49
نویسنده : مامان شروین
260 بازدید
اشتراک گذاری

شروین جان بالاخره نشستی.یکم تنبلی کردی هاااااااا ولی آخر نشستیماچ

الهی من فدات بشم.پریروز من نشستم و شما رو هم نشوندم جلو خودم و با هم توپ بازی میکردیم.یه

لحظه شونه های کوچولوت رو رها کردم دیدم به به.پسرکم تلاش کرد بشینه و برای چند ثانیه تعادلت رو

حفظ کردی.بغلفدای تلاش کردنت بشم من.سعی میکردی خودت رو نگه داری .آخر هم دستت رو

تکیه گاه قرار دادی و بهش تکیه زدی.بابایی میگه نگاش کن عین پیرمردها نشستهنیشخند

الان دیگه روی زانو و آرنجت راحت میمونی و هی تکون تکون میخوری گاهی هم تلاش میکنی و از مچ

دست بلند میشی و حالت چهار دست و پا به خودت میگیری.حالا بماند که برای این کار چقدر هن هن

میکنی و غر میزنی.

هیییییییییییی.تعجبچی دیدم الان؟همین الان که داشتم مینوشتم نگات کردم دیدم راحت روی چهار دست

و پایی.

قربونت بشم عسلک مامان.عاشقتم.عاشقتم به خدا.فکر کنم روزی هزار بار من دارم به شما میگم

عاشقتم و شما میخندی.البته گاهی هم بابایی شدیدا حسادت میکنهنیشخند

خوب دیگه من و پسرکم دنیایی داریم برا خودمونبغلقلببغل

 وقتی میخوابی دلم برات تنگ میشه.همش دوست دارم زودتر بیدار بشی .عاشق لحظهای ام

که بیدار میشی و اطرافت رو نگاه میکنی وقتی منو میبینی لبخند میزنی.لبخندی که پر از آرامشه.

کوچولوی دوست داشتنی من بینهایت دوست دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مولود
5 شهریور 91 14:59
الهی قربون این مامان با احساس بشم؛مینو جون خدا شروین جون وبرات نگه داره,مامان شدن خیلی قشنگه ایشالا امانت دار های خوبی باشیم



مامان نیکادل
7 شهریور 91 1:11
ماشالله به آقا شروین مبارکه نشستنت خاله جون انشالله همیشه سالم باشی
lمامان نسرين
7 شهریور 91 8:31
ماشالله ماشالله ماشاالله ماشالله به شروين ماشالله
مریم
9 شهریور 91 8:15
الهی قربون گل پسر بشم .... مبارک عزیز خاله