شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

پسرک روروئک سوار

1391/6/8 8:00
نویسنده : مامان شروین
257 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم و برای شما ،کوچولوی خونه یه روروئک گرفتیم.شما توی ایران روروئک داری عزیز دلم

ولی اینجا نداشتیناراحت.منم میگفتم ما که یک ماه دیگه بیشتر اینجا نیستیم لزومی نداره بخریم.

که دیروز بابایی  حسابی شاکی شد .میگه:بابا مگه چند ماه عمر روروئک سواری پسر منه؟بزار خوش باشه.نیشخند

ما که بخیل نیستیم.خوش باش پسر گلم خوش باشنیشخند

و اینچنین شد که شما از دیشب تا حالا روروئک سوار شدی.

میشینی توی رورئک و هی میری این ور و اونو.وقت شام همش میخواستی بیای تو سفره.وقتی هم جلوتو

میگرفتیم ناراحت میشدی و جیغ میزدی.

امروز داشتم برای شما سوپ درست میکردم و شما هم توی روروئکت هی می اومدی به پای من

می چسبیدی .داشتی سعی میکردی در کابینت رو باز کنیآخ.بعد سعی کردی رومیزی رو بکشی

آخ.بعدم رفتی سراغ مبلها و وسایلی که روش بودآخ.

حالا مامانی باید حواسش به همه چی باشه.رومیزی رو جمع کنه.هیچ وسیله اضافه ای روی مبل نباشه

که پسرک من خوش باشه و سواریشو بکنه.قلبقلب

دوست دارم عشق کوچولوی من.دوست دارمماچ


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بردیا
8 شهریور 91 9:06
اولین وسیله نقلیه شروین جان مبارک. به وب پسرم با عنوان: خاطرات پسرم بردیا سر بزن. عکسای بیشتری از شازده کوچولوت بذار
مینا مامی لیانا
8 شهریور 91 18:51
به به چه بابای دست و دلبازی و چه مامان خسیسی روروئک سواری مبارک آقا شرویم گل
مریم
9 شهریور 91 8:18
از وقتی من برگشتم چه اتفاقهای قشنگی افتاده ... خاله جون مبارکت باشه