شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

دیشب چی شد؟

1391/7/11 20:12
نویسنده : مامان شروین
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر شیطون خودم. نگی چه مامانی تنبلی دارم که نمیاد وبلاگم رو آپ کنه هااااااااوه

این روزها اینقدر شیطنت داری که مامانی وقتی براش نمی مونه گلم.با این حال سعی میکنم زود به زود

برای شما مطلب بزارم.قلب

شروین کوچولوی خونه ما معمولا حدودای ده تا یازده شب ،انرژی روزانه اش رو کامل مصرف کرده و میره

لالا.

دیشب هم طبق روال آقا شروین ما لالا کرده بود.منم از فرصت استفاده کردم و بعد از حمام در حال قهوه

خوردن بودم و همزمان پای کامپیوتر،بابایی هم به کاراش میرسید.خونه کوچیک ما در آرامش مطلق بود که

صدایی شنیدیم.صدای چیه؟؟؟

برگشتم نگاه کردم چی میبینم؟؟؟تعجب.این که کوچولوی منه.ابرو

بله.شروین کوچولو از خواب بیدار شده و هن و هون کنان داره از اتاق میاد بیرون.همچنان نظاره گر بودیم تا

پسری اومد پیش من و بابایی و خیره خیره نگاهمون میکنه و میخندهآخ

اینم عکسهای شیطونک من  وقتی داره از اتاق میاد به سمت سالن.نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
12 مهر 91 14:33
فدات بشممممم عشقم.... مامانش عطر زیر گلوی گل پسرم از طرف من یادت نره
مینا مامی لیانا
15 مهر 91 23:36
وای خدای من یعنی حال کردم با این عکسا خیلی ناز بود حرکتش قبلون بریم ما
مهسا(مامان هستی)
17 مهر 91 22:09
ای جوووووووووووووووونم به این پسملییییییی فداش بشم
پروانه مامان آوین
6 آبان 91 12:06
وای خدای من یه گاز گنده از این فضول خان بگیر