شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

یک حرکت جالب

1391/7/5 7:58
نویسنده : مامان شروین
225 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی داشتیم با هم صحبت میکردیم. روی مبل نشسته بودم و بابایی جلوم وایساده بود و

شما آقا کوچولو هم داشتی روروئک سواری میکردی که:

یهو اومدی کنار بابایی و سرت رو چسبوندی به پای بابا و چشماتو بستی.یک کمی توی این حالت موندی

و باز رفتی دنبال رورئک سواری.

منو بابایی تعجبتعجبنیشخندنیشخندقلبقلب

عاشقتم کوچولوی من.همیشه خدارو شکر میکنم که شما رو به ما  هدیه داد و الان من و بابا داریم این لحظه های

قشنگ رو تجربه میکنم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا مامان صدرا
5 مهر 91 8:12
الهی بگردم دور این شروین کوچولوی احساساتی
ایشالله همیشه در کنار محبت پدر مادر بزرگ بشی عزیز خاله


ممنونم عزیزم
مریم
5 مهر 91 17:11
عزیزممممممممممم ... فدای اون چشمای خوشگل و مهربونت بشم من ... مامانش دلم براش یه ذره شدهههههه ... همیشه با هم شاد شاد باشید


مرسی مریم بانووو.ما هم دلمون خیلی خیلی برات تنگ شده
رایکا
5 مهر 91 23:05
فربونش برم. چه ناز! همیشه شاد و خوشبخت باشین الهی
ساراي شکوفا
9 مهر 91 17:35
چه زيبا.
مامان نیکادل
9 مهر 91 20:17
انشالله خدا حفظش کنه این گل پسر رو