شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

استخر بادکنکی

1391/7/11 21:36
نویسنده : مامان شروین
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

استخر شروین رو آماده کردیم و کلی بادکنک باد کردیم و یه استخر بادکنکی درست کردیم.به امید اینکه

پسری بره توی استخر و کلی بازی کنه.

چقدر هم من و بابایی ذوق داشتیم.اما همین که شروینو بردیم کنار استخر،یه نگاه بهش انداخت

و زد زیر گریهناراحت.

چند ساعت بعد باز تلاش کردیم ،باز پسری ناراحت بود و گریه میکرد.

تا اینکه روز بعد رضایت داد با روروئکش کنار استخر بره.

چند بار من و پسری با هم توی استخر نشستیم هرچند پسری همش نق نق میکردنیشخند

تا اینکه تنهایی نشست اون تو

(چه خشناسترس)

بعد از چند دقیقه نگاهش بهتر شدزبان

دیگه لختکی میرفت اون تو

کم کم خوشش اومد

و بالاخره مامانی رو مهربون نگاه کرد

فدات بشم من.چه آرامشی توی نگاهت هستبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم
12 مهر 91 14:34
قربون اون چشماش بشم ... عزیزم اسفند حتما برای گل پسرمون دود کن


مرسی خاله مریم.چشم حتما
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 18:25
اوووووووووووووه اخمشو ببین! قربونت بشم که چقدر جدی نگاه میکنی! چقدر هم شبیه مامانت شدی تو! میگم نکنه اخمتم به مامانت رفته؟ نه؟؟؟؟؟ آها به بابا رفته
مامان پگاه
15 مهر 91 22:42
چه ناز شدی خاله جونی چقدرم با جذبه نگاه میکنی آدم میترسه
مینا مامی لیانا
15 مهر 91 23:34
به به آقا شروین گل چه استخر بادکنکی خوشگلی داریا
مامان نیکادل
16 مهر 91 14:22
وای چه گل پسری شده این آقا شروین ما چه اخمی هم میکنه ماشالله به تو
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 11:42
قربونت برم من خاله که انقدر ناز داری صدرای مم از استخرش خوشش نمیاد میگه منو نزار اون تو
نفس
25 مهر 91 15:33
هزار ماشالا چه پسر عسلی بوسسسسسسسسس برای شروین عسیسم و مامانش
مامان نسرین
28 مهر 91 11:00
مینو جونم دلم بارت تنگیده دوستم بووووووووووووووس بله بله دیگه اول خرابکاریای این وروجکاس چه خسارتا که به مامان و بابا بزنن هههههه فدای سرشون تنشون سلامت باشه
مامان نسرین
28 مهر 91 11:03
جیگرتو برم با اون نگاه کردنت خوشم میاد کلا همه چیزت مردونه اس اوا مثل اینکه من پستامو جا به جا گذاشتم هههههه
مامان نسرین
21 آبان 91 12:09
مینوووووووووووو کجایی دوستم؟

چشام خشک شد بس اومدم و دیدم خبری نیست


چشم چشم اومدم اومدم
ساراي محمدسجاد اينا
27 آبان 91 11:20
سلام مينا جان خوبي؟ کجايي بابا من 11 کيلو کم کردم