شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

دیدی گفتی ماما

1391/9/3 0:17
نویسنده : مامان شروین
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

پسرک من در سن نه ماه و دو روزگی گفت ماما.الهی قربون اون ماما گفتنت بشم من.

شما میگی دده،ببه،اده،و حسابی باصدای بلند حرف میزنی .ولی بالاخره بصورت معنا دار منو

صدا کردی و گفتی ماما

وقتی کارت گیر باشه و مامان لازم باشی منو نگاه میکنی و میگی ماما ماما.

عاشقتم،عاشق ماما گفتنتم کوچولوی من.

چند شب پیش خونه مامان جون سر سفره شام بودیم ساعتی قبل شام شیر خورده بودی.منم

به گمان اینکه الان گرسنه نیستی و غذا نمیخوای برات شام نیاوردم و دوتایی نشستیم سر

سفره.قاشق اول ماست رو خوردم و شما نگاه کردی،قاشق دوم رو هم از اول تا وقتی من خوردم

بازم نگاه کردی،قاشق سوم رو که بلند گردم با تعجب نگام کردی و به صورت معترض داد

زدی.ماماااااا ماماااااااا.بله شما حسابی معترض بودی و شروع کردی به ماست خوردن.جالب اینکه

اجازه نمیدادی من بخورم.همین که میخواستم بخورم باز میگفتی:ماماااااااااااااا.و اینطوری شد که

مجبور شدم به شما شام بدم و خودم بعد از همه شمام بخورم.

یعنی عاشق این اداهات شدم من.خوردنی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)