شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

ماجراهای من و جوجو

1391/9/3 1:01
نویسنده : مامان شروین
908 بازدید
اشتراک گذاری

شروین کوچولوی ما جوجو رو خیلی دوست داره.اونقدر که دلش میخواد گردنشو محکم فشار بده و دمش رو

بکشه.و چهاردست و پا دنبالش کنه.وقتی جوجو به انگشتش نوک میزنه مثل شیرمرد سینه علم میکنه و

مقاومت میکنه و بازم میخواد جوجو رو بگیره.نیشخند

شروین و جوجو رخ به رخزبان

وقتی جوجو توپ قلقلی میشودناراحت

مامان من کاریش ندارم خودش قفسشو چپه کردهقهر

اصلا بیا بیرون با هم بازی کنیم

آخ جون.چه دمی چه گردنی چه قد و بالای رعناییابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
3 آذر 91 10:00
الهییییییییی بمیرم برات ... دلم برات یه زره شده عزیزممممم
مهسا(مامان هستی)
3 آذر 91 21:45
الهییییییییییییییییییی قربونت بشم من عزییییز خاله ماشالاااا دیگه اقا شدی
ساراي محمدسجاد اينا
3 آذر 91 21:45
به به از اين مهر و محبت بين المخلوقاتي... چه شونداينها... اون از آرتين غزال با پنبه اين هم از شروين خان با جوجو
مینا مامی لیانا
4 آذر 91 19:19
به به سلام بر مینو خانم...چه آپ بارونیم کردی خاله جون ولش کن اون طفل معصومو ...قربونت برمممم
غزال مامان آرتین
6 آذر 91 22:35
مینوووووووووووووووووووووووووووو دلم برات اندازه کله مورچه شده بود... کجا بودی! الهی قربون این وروجک شیطون برم من! چقدر اقا شده! ایران بهش ساخته ها! ولی مینو جون نکن اینکارو با دل من دامپزشک حامی حیوانات! بابا اون قفسه توپ که نیست خاله جون! نکن خاله قربونت بشم! عاشقتمممممممممممممم
مامان نیکادل
11 آذر 91 11:53
به به سلام مینو خانوم کم پیدایی خواهر خوش اومدین به ایران قربونت برم خاله جون چه بزرگ شدی ماشالله
نفس
13 آذر 91 12:49
عزيزدل خاله عاشق اين شيطونياتم دوست دارم بوسسسسسسسسس خدا به مامانت ببخشه تورو