شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

خواب ناز

1391/4/31 9:59
نویسنده : مامان شروین
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

فکر کنم ورجه وورجه ای که توی خواب داری تو بیداری نداری فسقل من.یه فضای دوسه متری رو توی

خواب طی میکنی.180 درجه میچرخی تو خواب.عاشق به شکم خوابیدنی.و اینقدر غلت میزنی که برسی

به مانع و وایسی.اگه دیوار نداشتیم حتما توی خونه همسایه بودینیشخند.

دیشب ساعت هشت شب رفتی لالا.منم خیلی خسته بودم.روزه گرفته بودم و دیگه شب نا نداشتم.

زودی خوابیدم.طفلی بابا همه چی رو مرتب کرده بود و سر و سامونی به خونه داده بود.فقط یادش رفته بود

بالش بزاره کنارت که شما غلت نزنی.نصف شب بیدار شدم شیر بدم دیدم بههه.پسر ما که نیستش.

شما تا جایی که جا داشتی غلت زدی و سه متر اونورتر رسیدی به مبل.حالا توی خواب میخواستی باز

غلت بزنی نمیتونستی.شروع کردی به نق نق کردن.بغل

فدات بشم من.یکم تو خواب به خودت استراحت بده عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)