شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

اینجا اونجا

1391/6/8 10:16
نویسنده : مامان شروین
300 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان ،وقتی از خواب نیم روزی بیدار میشه

آبتنی شروین کوچولو

ماجراهایی داریم با زبون درازی شروین.یکی از دوستامون رو دیدم.داره با ذوق شروینو نگاه میکنه و

تبرک میگه.آقا کوچولوی ما هم تا جایی که ممکنه زبونش رو براش دراز میکنهنیشخند

حالا هی بابایی باید توضیح بده که:کوچولوی ما جدیدا یاد  گرفته زبون در بیارهنیشخند.(از کی تا حالا به یک ماه پیش میگن جدیدا؟؟؟؟؟متفکر)

هیچ فرصتی رو برای انگشت خوردن از دست نمیدهآخ

ژست نارنجی

وقتی شال مامانی رو می پوشهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مولود
8 شهریور 91 12:09
عزیزم شروین جونو ببین,چه بلا شده,قربونت برم بااین فیگورای نازت,ببوسش مینو جون


مرسی مولود جان.


مینا مامی لیانا
8 شهریور 91 18:49
وای خوردنی .
ماشالله خاله چقدر بزرگ شدی
هرچقدر هم خواستی زبون درازی کن تازشم
مماخت خال داره یا زخمش کردی
دوستت میدارم عزیزکم


مزسی خاله.زخمش کرده.خود زنی میکنه اساسی
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 19:21
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مریم
9 شهریور 91 8:22
وای با دیدن این عکسها حسابی دلم برای عطر زیرگلوی گل پسرمون تنگ شده .... مامانش حتما از طرف من ببوسش ... الهی من قربونش بشممممم


فدات بشم خاله مریم.معلومه کجایی؟دلمون برات یه ذره شده.بابا پیغامی بده
غزال
10 شهریور 91 13:38
وای خدااااااااااااا زبونشو ببین! شیطونک! ببینم خال داری یا خودتو ناخون ناخون کردی بلا :-) روز به روز جیگرتر میش این پسر بوووووووووس


خاله پسر ما خود زنی میکنه اساسی
سارای محمدسجاد اینا
11 شهریور 91 15:24
چقد با روسری شبیه خودت شدهههههههههه
مینوووووووووووووووووووووو


جدی؟ههههه.بسی خوشحال شدم.مرسی
مامان نیکادل
27 شهریور 91 12:17
وای خدا عاشق اون عکس با روسریت شدم خاله جون ماشالله بووووووووووووس