شروین جانشروین جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شروین عشق کوچولوی ما

یک دندون کوچولو

1391/6/18 9:36
نویسنده : مامان شروین
340 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااا هوراااااااااااااااااا.بالاخره شما در شش ماه و بیست و هشت روزگی هم دندون در آوردی.هوراااااااااااااااهورا

چند روز اخیر شما حسابی نق نقو شده بودی و بی قرار بودی.همه چی رو هم دهن میکردی و فشار

میدادی.ناراحتدیشب که دیگه حسابی اذیت شدی.شما پسر خوبی هستی و شب راحت میخوابی اما

دیشب بیدار شده بودی و نق نق میکردیناراحت.رو پا تکونت میدادم میخوابیدی ولی سریع بیدار میشدی

.انگاری نمیتونستی عمیق بخوابی.الهی فدات بشم مامانی.

آخر سر هم یکم شربت دیفن هیدرامین به لثه هات مالیدم و شما راحت خوابیدی.

و اماااااااااا در عوض امشب حدودای ساعت ده و نیم شب بود که:

بازم دستت توی دهنت بود و نق میزدی.بابایی اومد به لثه هات شربت بزنه که آروم شی.همچین که

انگشتش رو کشید به لثه هات،بابایی اینجوری شدتعجبو بعدم اینجوری شدنیشخندآخرم اینجوری شدهورا

بله بله.شما دندون در آوردی کوچولوی مامانقلب.فدای پسرکم و اون دندون خوشگلش بشم من.

دندونت هنوز خیلی خیلی کوچولوهه.فقط میبینم لثه کوچولوت انگاری شکاف برداشته و وقتی لمسش

میکنم تیزی رو روی پوستم حس میکنم.

دوست دارم شیطونک من

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

اسمان مامان طاها
17 شهریور 91 22:29
مبارک باشه مینو بانو دندون پسری دیگه وقت زن گرفتنشه بریم براش خواستگاری؟


مرسی آسمان جان.چی خواستگاری؟یه وقت باد به گوش شایسته
نرسونه.نیکادل عروس گل منه.والا.....


مینا مامی لیانا
18 شهریور 91 13:16
به به مبارکا باشه . ایشالا دندون های بعدی بدون اذیت در بیان و شروین جون ما ناراحت نشه.
تازشم الان میرم به شایسته میگم نامزد کردین شروینو
این اصلا یک کلاغ چهل کلاغ نیستا


مرسی مامی لیانا.
نه نههههههههههه.اصلا نیست.
مریم
18 شهریور 91 15:48
مبارکت باشه عزیزم دلم .... قربون دندون کوچولوت بشم من


مرسی مریم جان.
منصوره مامان ماهان
18 شهریور 91 19:24
شروین جونم دندون درآوردی؟ مبارکه خاله. ماشالله چه چشمهای درشت و نازی داری قربئنت برم. روروئک هم که داری . ماشالله گل پسر زرنگ.


ممنون منصوره بانو.چشمهای شما زیبا میبینه خاله
مامان علی
18 شهریور 91 23:17
مبارک باشه مینو جون همین اتفاق هم برای ما افتاده با این تفاوت که سر سفره غذا من متوجه شدم


مرسی حمیده جان.اااا.پس علی کوچولو هم دندون دار شده.مبارکه مبارکه
مامان مهرتا
19 شهریور 91 3:52
عزيزم مرواريد كوچولوت مبارك باشه


مرسی مامان مهرتای گل
غزال
19 شهریور 91 20:36
من فدای ان دندون کوشولوت برم. مبارکه عزیز خاله. بووووووووووووس


مرسی غزال بانو.
زهرا مامان صدرا
20 شهریور 91 12:49
به به مبارکه مرواریدای پسرت مینو جون


ممنونم زهرا جان
مامان پگاه
20 شهریور 91 13:57
مبارکههههههههههه مشالا چه بزرگ شدی شروین جونی
ساراي محمدسجاد اينا
21 شهریور 91 9:01
اي جووووونمه...
خدا رو شکر...
آيکونهاي قيافه ي باباي شروين رو خيلي خوب اومدي مينو بانووووو.
آخييييييييييش دندون هم در آورد الاناست که تيکه تيکه بشي ديگه جونمي جون


مرسی سارا بانو.
حالا این جونمی جونه برا این بود که قراره من تیکه تیکه بشم آیا؟؟؟؟؟؟
راحله(مامان هوراد)
21 شهریور 91 10:52
جووووووووووووووونم آقا شروین گل اولین مرواریدت مبارک عزیزممممممممم
سهیلا (مامان آرشینا)
30 شهریور 91 18:13
مبارکه عزیز خاله فدات شم الهی
مامان نیکادل
9 مهر 91 20:16
مبارک باشه دندون آقا شروین بووووووووووس